wartość koszyka: 0 zł, koszt dostawy od 10 zł, do darmowej dostawy brakuje 400 zł
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE w 2 krokach
Produkt   rozmiar cena ilość wartość rabat
koszt dostawy od 10 zł, do darmowej dostawy brakuje 400 zł
do zapłaty: 0 zł
KOD RABATOWY
OK
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE w 2 krokach


REGULAMIN

Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w naszym sklepie internetowym, dostępnym pod adresem https://www.vimarco.pl, prowadzonym przez P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko, NIP: 969-002-63-34.

1. Zakres obowiązywania regulaminu

Regulamin obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. Oferta naszego sklepu internetowego przeznaczona jest wyłącznie dla Konsumentów. Konsumentem jest zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2. Zawarcie umowy

Umowa sprzedaży zostaje zawarta z P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko.
Prezentacja produktów w naszym sklepie internetowym stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży. W celu zawarcia umowy należy dodać wybrane produkty do koszyka zakupowego i złożyć zamówienie. Koszyk zakupowy i wprowadzane w formularzach dane można modyfikować przed złożeniem zamówienia korzystając w tym celu z dostępnych funkcjonalności i komunikatów ukazujących się w trakcie procesu składania zamówienia. Klikając na stronie z podsumowaniem zamówienia w przycisk potwierdzający i finalizujący zamówienie, składają Państwo wiążące zamówienie na produkty znajdujące się w koszyku zakupowym. Z chwilą wpłynięcia i zarejestrowania Państwa zamówienia w systemie informatycznym naszego sklepu internetowego zawarta zostaje umowa sprzedaży. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia i zawarcia umowy.

3. Opinie konsumenckie
Opnie w sklepie są sprawdzane pod kątem autentyczności i pochodzą  od konsumentów, którzy w rzeczywistości kupili/używali oceniane produkty. Są weryfikowane przez obsługę sklepu internetowego przed publikacją.

4. Język i zasady utrwalania umowy

Umowę sprzedaży można zawrzeć w języku Polskim. Zachowujemy treść umowy i przesyłamy Państwu e-mailem dane dotyczące zamówienia. Mogą Państwo także sprawdzić informacje dotyczące Państwa zamówienia za pośrednictwem konta klienta. Regulamin udostępniany jest również na stronie internetowej naszego sklepu internetowego.

 

DOSTAWA

Do wskazanych cen produktów należy jeszcze doliczyć koszty przesyłki. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich. Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach dostawy oraz kosztach przesyłki prezentowane są poniżej oraz w trakcie składania zamówienia.
 

  1. Koszty wysyłki krajowej:

    10 zł - paczkomat
    (płatność z góry, dostawa w 1 dzień)
    15 zł - kurier DHL (płatność z góry, dostawa w 1-2 dni)
    25 zł - kurier DHL pobranie (płatność przy odbiorze zamówienia, dostawa w 1-2 dni)

    zamówienia detaliczne powyżej 400 zł są objęte darmową wysyłką, bez względu na ilość zamówionych produktów oraz wybraną formę płatności.
     
  2. Realizujemy także przesyłki międzynarodowe na terenie całej Europy. Zryczałtowany koszt wysyłki zagranicznej wynosi  90 zł / €20 (waga przesyłki do 3kg). W przypadku wagi powyżej 3kg wycena jest kalkulowana indywidualnie z opcją rezygnacji bez ponoszenia żadnych kosztów ze strony Klienta. Realizacja zamówienia zagranicznego następuje po wpływie środków na konto sprzedawcy.
  3. Podając nr przesyłki na stronie DHL lub paczkomatów można sprawdzić status zamówienia.
  4. W przypadku wysyłki do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej, należna cena zakupionych towarów może ulec zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych.
  5. Realizacja zamówienia zagranicznego następuje po wpływie środków na konto sprzedawcy.


PŁATNOŚĆ

  1. Sklep oferuje następujące metody płatności:

  • pobranie (zapłata przy odbiorze, tylko dla klientów z obszaru Polski)
  • PayU (szybkie przelewy)
  • karta / Google Pay / Apple Pay
  • BLIK
  • e-Raty
  • przelew na konto w PLN: Multibank 39 1140 2017 0000 4102 1299 7900  ;  P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko, ul. Lutosławskiego 7A , 44-240 Żory
  • przelew na konto w EURO: IBAN:  PL 90 1140 2017 0000 4312 0133 7062  ;  SWIFT: BREXPLPWMUL  ;  P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko, ul. Lutosławskiego 7A , 44-240 Żory

  2. Realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu płatności, chyba że wybrano formę zapłaty "za pobraniem". Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie, jeśli wpłata nie nastąpi w ciągu
      5 dni kalendarzowych. Zamówione produkty do momentu zaksięgowania wpłaty nie są rezerwowane.


PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mailem na adres sklep@vimarco.pl). Można skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), jednak nie jest to obowiązkowe.
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni  od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  5. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko, ul. Lutosławskiego 7A  44-240 Żory nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  7. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  8. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  9. Prosimy także o przesłanie wraz z produktami dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
     

REKLAMACJE: ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ / WADY

  1. Jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar bez wad. W przypadku braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta. Na zasadach tam określonych Konsument może żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową, bądź złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy.
  2. Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową ujawniony w ciągu 2 lat od jego dostarczenia, chyba że dla danego towaru określiliśmy dłuższy termin przydatności do użycia – w takim przypadku obowiązuje ten dłuższy termin.
  3. W razie braku zgodności towaru z umową powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są zawsze dołączane do produktu oraz dostępne na stronach informacyjnych sklepu internetowego.
  5. Prosimy o zwracanie produktów na adres: P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko, ul. Lutosławskiego 7A  44-240 Żory.
  6. Można skorzystać z formy drukowanej (pobierz wzór).
  7. Reklamacje można składać:
    a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@vimarco.pl
    b) na piśmie na adres: P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko, ul. Lutosławskiego 7A  44-240 Żory
    c) kontakt telefoniczny jest możliwy pod numerem  531 067-066.


USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. W celu korzystania z naszego sklepu internetowego, w tym do przeglądania asortymentu oraz składania zamówień niezbędne jest posiadanie urządzenia multimedialnego z zainstalowaną przeglądarką internetową i dostępem do sieci Internet oraz poczty elektronicznej. W ustawieniach przeglądarki zaleca się włączenie możliwości obsługi skryptów JavaScript oraz zapisu plików Cookies. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

  2. Podejmujemy wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i interfejsu naszego sklepu internetowego w zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązujemy się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie zgłoszone przez użytkowników nieprawidłowości i problemy techniczne
  3. O wszelkich wykrytych nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu i usług naszego sklepu internetowego mogą nas Państwo powiadomić za pośrednictwem adresu e-mail: sklep@vimarco.pl. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z technicznym funkcjonowaniem serwisu sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.

 

POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

1. Informujemy, że Konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu
    i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich.

2. Ponadto pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr Konsumenci mają dostęp do internetowej platformy rozstrzygania sporów konsumenckich (tzw. platforma ODR). Platforma ODR
    stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość
    umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

3. Skorzystanie z ww. pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania sporów jest dobrowolne i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu (Konsument i sprzedawca) wyrażą
    na to zgodę.

4. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia ustawowych praw Konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności postanowień niniejszego Regulaminu z prawami
    Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów – w miejsce zakwestionowanych postanowień Regulaminu stosowane będą zawsze ustawowe regulacje.