REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Sklep internetowy firmy P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko, działający pod adresem www.vimarco.pl prowadzony jest przez P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko, ul. Sobieskiego 10/30, 44-194 Knurów, NIP: 969-002-63-34. Jego celem jest umożliwienie dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.
DEFINICJE:
Sklep internetowy (Sklep) – prowadzony przez firmę VIMARCO serwis internetowy, dostępny pod adresem www.vimarco.pl, umożliwiający Klientom Sklepu składanie zamówień.
Oferta - towary / produkty umieszczane na stronach Sklepu internetowego www.vimarco.pl
Klient - każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Sklepie
Koszyk - element funkcjonalny Sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pomocą strony www.vimarco.pl
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.vimarco.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.
- Przeglądając ofertę należy wybrać produkt/y poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”. Po wybraniu produktów następuje etap realizacji zamówienia, w tym celu należy kliknąć przycisk „FINALIZUJ ZAMÓWIENIE” a następnie wybrać jedną z 3 dostępnych opcji: zamówienie bez rejestracji konta, z rejestracją konta lub logując się na posiadane konto.
- Rejestracja konta daje możliwość podglądu w historię zamówień oraz brak konieczności wypełniania formularza z danymi przy następnym zamówieniu. W każdej chwili można zmienić swoje dane oraz ustawienia konta.
- Kolejnym etapem jest wybranie formy zapłaty.
- Złożenie oraz skompletowanie zamówienia jest potwierdzane wiadomością e-mail.
- Realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego dokonania płatności, chyba, że wybrano formę zapłaty "za pobraniem". Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych.
- Wszystkie ceny podane w sklepie są detalicznymi cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena towaru podana w treści danej oferty Sklepu obejmuje podatki oraz wszystkie opłaty wymagane przez przepisy obowiązującego prawa.
- Potrzebę wystawienia f-ry VAT prosimy zgłosić obsłudze sklepu, zaznaczając odpowiednie pole formularza podczas składania zamówienia.
WYSYŁKA
- Skompletowanie i wysyłka zamówienia następuje w ciągu 1-3 dni roboczych. Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu kurierowi.
- Koszty wysyłki krajowej i zagranicznej:
10 zł - paczkomat
15 zł - kurier DHL
25 zł - kurier DHL (pobranie)
zamówienia detaliczne powyżej 400 zł są objęte darmową wysyłką, bez względu na ilość zamówionych produktów oraz wybraną formę płatności.
- Realizujemy także przesyłki międzynarodowe na terenie całej Europy. Zryczałtowany koszt wysyłki zagranicznej wynosi 90 zł / €22 (waga przesyłki do 3kg). W przypadku wagi powyżej 3kg wycena jest kalkulowana indywidualnie z opcją rezygnacji bez ponoszenia żadnych kosztów ze strony Klienta. Realizacja zamówienia zagranicznego następuje po wpływie środków na konto sprzedawcy.
- Podając nr przesyłki na stronie DHL lub paczkomatów można sprawdzić status zamówienia.
- W przypadku wysyłki do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej, należna cena zakupionych towarów może ulec zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych.
PŁATNOŚĆ
- Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:
- pobranie (zapłata przy odbiorze, tylko dla klientów z obszaru Polski)
- PayU (szybkie przelewy)
- karta / Google Pay / Apple Pay
- BLIK
- PayPal
- e-Raty
- przelew na konto w PLN: Multibank 39 1140 2017 0000 4102 1299 7900 ; P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko, ul. Sobieskiego 10/30, 44-194 Knurów
- przelew na konto w EURO: IBAN: PL 90 1140 2017 0000 4312 0133 7062 ; SWIFT: BREXPLPWMUL ; P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko, ul. Sobieskiego 10/30, 44-194 Knurów
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia(na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@vimarco.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko, ul. Ks. Koziełka 52, 44-190 Knurów nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI
- P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@vimarco.pl. P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Prosimy o zwracanie produktów na adres: P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko, ul. Sobieskiego 10/30, 44-194 Knurów, można skorzystać z formularza (pobierz wzór).
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko, ul. Sobieskiego 10/30, 44-194 Knurów, e-mailem pod adres sklep@vimarco.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy P.P.H.U "VIMARCO" Mariusz Dytko a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr/.